Адміністративно-правове забезпечення надання рекламних послуг в Україні
330.00 грн.
Переглянуто 1195 переглядів
Категорії
Кошик
Аккаунт
Пошук
Останні перегляди
Всі категорії
×
- Історія держави і права
-
Галузі права
- IT-право
- Європейське право
- Інвестиційне право
- Іноземна мова для юристів
- Інтелектуальна власність
- Інформаційне право
- Історія держави і права
- Аграрне право
- Адвокатура
- Адміністративне право
- Антимонопольне право
- Банкрутство
- Військове право
- Господарське право і процес
- Діловий лист і етика
- Екологічне право
- Земельне право
- Конституційне право
- Корпоративне право
- Космічне право
- Кримінальне право і процес
- Міжнародне право
- Міжнародне приватне право
- Міжнародний арбітраж
- Медіація
- Медичне право
- Митне право
- Морське право
- Нотаріальне право
- Податкове право
- Порівняльне правознавство
- Права людини
- Право нерухомості
- Римське право
- Сімейне право
- Спортивне право
- Страхове право
- Судова практика
- Теорія держави і права
- Транспортне право
- Трудове право
- Філософія та психологія права
- Фінансове право
- Цивільне право і процес
- Юридичний менеджмент
- Закони
- ЗНО
- Кодекси
- Коментарі
Кошик
×
Ваш кошик порожній!
Мій аккаунт
×
Пошук
×
Останні переглянуті товари
×
Характеристики
- Автор Струневич О.П.
- Вага 0.4 кг
- Видавництво Фенікс
- Кількість сторінок 224
- Мова українська
- Обкладинка твердий
- Рік видання 2016
- Тираж 100
- Формат 145х200 мм
- Продавець ЮрКнига
Опис
У монографії досліджено сутність адміністративно-правового забезпечення надання рекламних послуг в Україні, фого поняття та ознаки, історичний генезис, особливості сучасного стану законодавства. Розглянуто адміністративно-правовий механізм забезпечення надання рекламниз послуг, його поняття та елемент, адміністративно-правовий статус осіб, які його забезпечують та їх класифікація, адміністративно-правова відповідальність у зазначеній сфері.
Проаналізовано міжнародний досвід адміністративно-правового регулювання надання рекламних послуг та запропоновані шляхи його використання в Україні. Запропоновано шляхи підвищення ефективності адміністративно-правового забезпечення надання рекламних послуг в Україні.
Монографія розрахована на наукових працівників, викладачів, практичних працівників, студентів які цікавляться проблемами надання рекламних послуг в Україні.
Проаналізовано міжнародний досвід адміністративно-правового регулювання надання рекламних послуг та запропоновані шляхи його використання в Україні. Запропоновано шляхи підвищення ефективності адміністративно-правового забезпечення надання рекламних послуг в Україні.
Монографія розрахована на наукових працівників, викладачів, практичних працівників, студентів які цікавляться проблемами надання рекламних послуг в Україні.